Η ώρα είναι:

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Μαρί Κυριακού: «Με συγκινεί πολύ η αγάπη που μου δείχνουν»

Μίλησε για τα μηνύματα που δέχεται

Η Μαρί Κυριακού ανέφερε ότι: «Με συγκινεί πολύ η αγάπη που μου δείχνουν. Κι εγώ φροντίζω να ακούω πολύ προσεκτικά και με σεβασμό όσα έχουν να μου πουν».

Ακόμη μίλησε για τα γράμματα που δέχεται από τους μικρούς της φίλους: «Είναι τόσο τρυφερά τα παιδιά! Έχω πάρει τόσες πολλές ζωγραφιές, τόσες πολλές αγκαλιές, τόσα πολλά φιλιά και τρυφερότητα που είναι πραγματικά πολύ συγκινητικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.