Η ώρα είναι:

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Κατερίνα Τσάβαλου: «Έχω πέσει και στα πατώματα»

Η γνωστή ηθοποιός εξομολογείται

Σε συνέντευξή της η Κατερίνα Τσάβαλου μίλησε για την κατάθλιψη και την περίοδο που έκανε ψυχοθεραπεία:

«Κατάθλιψη έχω πάθει, αλλά ήταν συνδυασμός πολλών πραγμάτων, εννοείται πως έχω πέσει και στα πατώματα. Έχω κάνει ψυχοθεραπεία. Αυτό που έχω καταλάβει είναι πως οτιδήποτε το ξεπερνάς βιώνοντας το. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη, κάποια στιγμή ξέρω ότι θα περάσει, ο χρόνος είναι γιατρός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.