Η ώρα είναι:

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Ο Γιώργος Χρανιώτης και η ψωρίαση

Συνέντευξη

Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε για τη δερματική πάθηση που έχει και πως την αντιμετωπίζει:

«Είναι σαν να ανακαλύπτεις ότι έχεις ένα τατουάζ πάνω σου το οποίο, όταν μεγαλώνει, σημαίνει ότι πρέπει να αρχίσεις να προβληματίζεται. Όταν παραμένει στα ίδια επίπεδα, κατά κάποιον τρόπο είναι έως και καλλιτεχνικό. Δεν μου αρέσει να λέω ότι έχω συμβιβαστεί με την ψωρίαση, αλλά νομίζω ότι μπορώ να πω πλέον πως χαίρομαι που την έχω. Μου δείχνει τι κάνω σωστά και όχι στη ζωή μου. Όταν φουντώνει, σημαίνει ότι κάτι κάπου κάνω λάθος. Τις περιόδους που βλέπω τους αγκώνες μου και τα γόνατα να είναι σε ομαλά επίπεδα ή το σημάδι να τείνει να εξαφανιστεί, σκέφτομαι «Μπράβο, George τα πας καλά μέσα σου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.