Η ώρα είναι:

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Γιάννης Ζουγανέλης: «Έχω βγάλει πάρα πολλά λεφτά, μου τα έχει χαρίσει ο κόσμος»

Αποκαλυπτική συνέντευξη

Ο γνωστός καλλιτέχνης σε συνέντευξη που παραχώρησε πρόσφατα, μεταξύ άλλων μίλησε για τις οικονομικές απολαβές που είχε στην καριέρα του:

«Φυσικά, δεν είμαι φτωχός. Έχω βγάλει πάρα πολλά λεφτά, μου τα έχει χαρίσει ο κόσμος, εκείνος μου τα δίνει. Οπότε, είμαι υποχρεωμένος να πω την αλήθεια, δεν έχω τίποτα να κρύψω, γιατί όλα είναι δηλωμένα, πληρώνουμε το αντίστοιχο τίμημα. Μακάρι να πληρώναμε λιγότερο και να ισορροπούσαμε όλοι στην αλήθεια. «Μαύρα» λεφτά έχω πάρει, αλλά ελάχιστα, και μάλιστα από δημόσιους φορείς. Πηγαίναμε και κάναμε συναυλίες και μας λέγανε: «Κάνει 10.000 η συναυλία, παιδιά, θέλετε μαύρα 8.000;» Τι να λέγαμε, «όχι δεν την κάνουμε»;.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.