Η ώρα είναι:

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Η Φαίη Σκορδά μίλησε για το περιβόητο χρυσό μαγιό

Η παρουσιάστρια μίλησε σε συνέντευξή της για το χρυσό μαγιό που πολύς λόγος έγινε φέτος το καλοκαίρι:

«Στην Ελούντα κάναμε τις πρώτες μας διακοπές με το μωρό, κλείνοντας παράλληλα και ένα χρόνο παντρεμένοι με τον Γιώργο. Τότε είχα αρχίσει να αισθάνομαι και πάλι άνετα με σώμα μου και έβλεπα σιγά – σιγά να επανέρχεται η σιλουέτα μου. Ένιωσα ότι ήθελα να κάνω κάτι πιο σέξι και stylish για τον άντρα μου και το έβαλα. Ίσως να αναζητούσα και την επιβεβαίωση, γιατί τον πρώτο καιρό που ήμουν συνεχώς με τον γιο μου είχα ξεχάσει ότι είμαι γυναίκα. Αν ήξερα ότι θα γινόταν τόσος ντόρος με αυτό το μαγιό, ειλικρινά δεν θα το έπαιρνα μαζί μου στις διακοπές.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.