Η ώρα είναι:

Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Τέτα Καμπουρέλη και Χρήστος Χατζηπαναγιώτης μιλούν σήμερα στο «Joy»

Σάββατο στις 17.00 στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ

Ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος φιλοξενεί τον ηθοποιό Χρήστο Χατζηπαναγιώτη, στο «JOY» και στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Ο γνωστός ηθοποιός μιλάει για τις επιλογές του, αλλά και για την φιλία του με την Βίκυ Σταυροπούλου. «Με τη Βίκυ Σταυροπούλου συμπληρώνουμε 20 χρόνια κολλητιλίκι. Ακούω κάποιους να επιτίθονται στους άλλους για το πως ζουν, αν δεν είναι αυτό φασισμός, τι είναι; Ο κάθε άνθρωπος πρέπει να ζει όπως του αρέσει και όχι να δίνει λόγο στους άλλους. Έτσι και η δική μου σχέση με τη Βίκυ είναι πολύ ιδιαίτερη». Σχετικά με το φόβο της μοναξιάς εξομολογείται πως: «μου αρέσει η μοναξιά αλλά τη φοβάμαι κιόλας. Βλέπεις με τρόμο την ιδέα να μην έχεις αποκούμπι, κάποιον να μιλήσεις...αλλά μου αρέσει να ταξιδεύω μόνος οπότε πολλές φορές η μοναξιά είναι επιλογή μου»

Στη συνέχεια στον καναπέ του «JOY» κάθεται η μανικιουρίστα Τέτα Καμπουρέλη και μιλάει για τη σχέση της με τον άνδρα της και για την οικογένειά της. «Με τον άνδρα μου, Βασίλη, είμαστε μαζί από τα 14, αρραβωνιαστήκαμε στα 16 και παντρευτήκαμε στα 20. Είμαστε πολύ αγαπημένοι. Έμενε στην Καισαριανή, δύο στενά παρακάτω από εμένα, ήρθε και με ζήτησε, η μητέρα μου δεν ήθελε γιατί ήμουν μικρή» «Ο γάμος διατηρείται όταν έχεις γερές βάσεις, ρίζες αγάπης και με τα παιδιά μας – τους τρεις γιους μας - η σχέση δυνάμωσε περισσότερο. Στην πορεία σαν ζευγάρι είχαμε προβλήματα, αντιμετωπίσαμε καταστάσεις αλλά σε κάθε καυγά κάναμε και ένα παιδί...» «Ο κόσμος χαμογελάει μαζί μου και αυτό μου δίνει ευχαρίστηση. Αν είναι να βγαίνω και να κάνω τον κόσμο χαρούμενο να το κάνω, αλλιώς να σταματήσω. Είμαι αισιόδοξος άνθρωπος και αν εισπράξω κάτι άσχημο, το αφήνω να περάσει. Έχω μάθει από τη ζωή μου στα δύσκολα. Βάζω τελεία και προχωράω»

Στα υπόλοιπα θέματα της εκπομπής ο σεφ Γιάννης Αποστολάκης μαγειρεύει ζυμαρικά με μπέικον και μανιτάρια, η Αννούσα Μελά δείχνει πέντε τρόπους για να φορεθεί το λευκό πουκάμισο και η Μίνα Μπιράκου δίνει οδηγίες για λευκά δόντια. Η Νίκη Κάρτσωνα αναλύει τους τρόπους για να χάσουμε κιλά τώρα, ενώ ο Παναγιώτης Τιμογιαννάκης αναλύει τις ταινίες της εβδομάδας ,«Τhe amazing Spiderman 2» και «Να κάθεσαι και να κοιτάς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.