Η ώρα είναι:

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Μαρία Ηλιάκη: «Φέτος αποφάσισα να είμαι πιο χαρούμενη»

Με θετική διάθεση υποδέχτηκε το νέο έτος

Η Μαρία Ηλιάκη παρά το γεγονός, όπως δήλωσε η ίδια, δεν είναι από τη φύση της αισιόδοξη, για την χρονιά που έρχεται αποφάσισε να αλλάξει και να σκεφτεί θετικά:

«Γενικά είμαι απαισιόδοξος άνθρωπος, αλλά αυτό παλεύω σιγά - σιγά και το ξεπερνάω. Οπότε έχω μπει σε μια διαδικασία του να περιμένω μόνο ευχάριστα πράγματα και νομίζω ότι όλοι το ίδιο πρέπει να κάνουμε, γιατί δεν μας έχει μείνει κάτι άλλο. Φέτος αποφάσισα να είμαι πιο χαρούμενη, να δώσω στον εαυτό μου άφεση αμαρτιών, να καλομάθω τον εαυτό μου και να περάσω όμορφα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.