Η ώρα είναι:

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Νάντια Μπουλέ: «Θα ήθελα να με κλέψει ένας μεγάλος έρωτας»

Είπε σε πρωινή εκπομπή

«Δουλεύω στην τηλεόραση, ζω από τη δουλειά μου την τηλεοπτική και κάνω τα πρώτα μου βήματα στο τραγούδι, που για μένα είναι πάρα πολύ σημαντικά»

Για τις φήμες για το Δημήτρη Ουγγαρέζο, είπε:

«Τον Δημήτρη τον αγαπάω πάρα πολύ και τον εκτιμώ. Νομίζω και τα αισθήματα τα δικά του είναι αντίστοιχα. Ας μην το συνεχίσουμε όμως. Βρεθήκαμε σε ένα κοινό τραπέζι, σε μια κοινή παρέα. Οι σχέσεις μας είναι εξαιρετικές έτσι κι αλλιώς. Το θέμα τελειώνει εδώ».

Για τις επαγγελματικές επιλογές της:

«Δουλεύω στην τηλεόραση, ζω από τη δουλειά μου την τηλεοπτική και κάνω τα πρώτα μου βήματα στο τραγούδι, που για μένα είναι πάρα πολύ σημαντικά. Θα ήθελα πάρα πολύ αυτό να το συνεχίσω και να μπορώ να ζήσω αποκλειστικά από τη μουσική. Είναι πολύ μεγάλο μου όνειρο».

Σχετικά με την προσωπική της ζωή είπε: «Ένα μεγάλος έρωτας θα ήθελα να με κλέψει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.