Η ώρα είναι:

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Ζέτα Μακρυπούλια: «Έχω ραντεβού άμεσα με τον Ant1 για το Dancing»

Επιστρέφει στις οθόνες μας;

Η Ζέτα Μακρυπούλια μίλησε στις τηλεοπτικές κάμερες -μεταξύ άλλων- για τα επαγγελματικά αλλά και τα προσωπικά της σχέδια.

«Εμένα μου αρέσει όταν ο κόσμος επαναστατεί και δεν κάθεται στον καναπέ του» ανέφερε η παρουσιάστρια και ηθοποιός, ενώ για το τηλεοπτικό μέλλον της είπε:

«Για το Dancing εμένα έχουν πάρει τα αυτιά μου ότι θα γίνει αλλά έχω ραντεβού άμεσα με τον Ant1».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.