Η ώρα είναι:

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Η Σίσσυ Χρηστίδου μίλησε για τα κιλά που πήρε στην εγκυμοσύνη

Η γνωστή παρουσιάστρια μίλησε ανοιχτά…

«Αγαπώ το σώμα μου και δεν ήθελα να του φερθώ άσχημα γιατί μου έχει χαρίσει το πολυτιμότερο δώρο της ζωής μου, το γιο μου. Αποφάσισα εξαρχής να μην του φερθώ άσχημα. Λόγω του υπερθυρεοειδισμού μου πήρα πάρα πολλά κιλά στην εγκυμοσύνη, περισσότερα από αυτά που θα έπρεπε να πάρω. Όταν τελείωσε ο θηλασμός, είχα 20 κιλά περισσότερα από το κανονικό μου βάρος. Μου πήρε περίπου δυο χρόνια να απαλλαγώ από αυτά» ανέφερε σε συνέντευξή της.

Και συνέχισε: «Έχασα αυτά τα κιλά γιατί θέλω να κάνω δεύτερο παιδί. Το θέμα είναι τι θεωρεί ο καθένας σημαντικό. Αν για κάποιον είναι τόσο σημαντικό το να χάσει γρήγορα τα κιλά, ας το κάνει. Εγώ, λόγω του υπερθυρεοειδισμού, δεν μπορούσα να υποβάλλω τον οργανισμό μου σε αυτή την διαδικασία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.