Η ώρα είναι:

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Έλενα Ασημακοπούλου: Συνέντευξη-εξομολόγηση

Η λαμπερή ηθοποιός μίλησε για όλα…

«Από αυτά που μου είχαν πει, πίστευα πως όλα θα είναι ιδανικά. Αλλά δεν είναι. Ένα μωρό έχει άγχος, ξενύχτια, κούραση. Δεν χαλαρώνεις ποτέ. Όλα στη ζωή σου αλλάζουν», δηλώνει σε συνέντευξή της η Έλενα Ασημακοπούλου.

Η ηθοποιός συνέχισε αναφέροντας: «Έχω μάθει καλά την κόρη μου, που δεν δυσκολεύομαι ιδιαίτερα. Καταλαβαίνω τι χρειάζεται κάθε φορά που γκρινιάζει, ενώ στις αρχές αναρωτιόμουν: "Αφού τα έχω κάνει όλα γιατί δεν κοιμάται;" Επίσης κάνω όλες τις δουλειές του σπιτιού, πάντα με άγχος, αλλά θέλω να είναι όλα πάντα εντάξει. Ό,τι κι αν κάνω έχω πάντα μαζί μου την ενδοεπικοινωνία για να την ακούω.»

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης κάτι που την ανησύχησε ήταν τα 18 κιλά που πήρε: «είχα τρομάξει με το βάρος μου. Δεν ήθελα να το ξέρω» όμως ο σύζυγος της έλεγε: «ότι είμαι κούκλα όπως και να είμαι. Όλες οι γυναίκες στην εγκυμοσύνη είναι όμορφες».

Στο ενδεχόμενο ενός δεύτερου παιδιού: «Ούτε την ερώτηση δεν μπορώ να ακούω προς το παρόν! Δεν θέλω να μπω τόσο σύντομα σε αυτή τη διαδικασία. Θέλω να μεγαλώσει η μικρούλα μου και να ζήσω τις στιγμές που πρέπει μαζί της.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.