Η ώρα είναι:

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Η συγκινητική συνέντευξη της Νικολέτας Καρρά

Το γεγονός που άλλαξε τη ζωή της γοητευτικής ηθοποιού…

Την ευαίσθητη πλευρά του χαρακτήρα της αποκάλυψε σε συνέντευξή της. Μεταξύ άλλων δήλωσε:

«Ο χαμός των γονιών μου, ιδιαίτερα ο θάνατος της μητέρας μου όταν ήμουν 23 χρόνων με συγκλόνισε. Δεν άλλαξα μόνο οπτική. Άλλαξα ως άνθρωπος. Ωρίμασα ξαφνικά. Είδα πόσο κοντά είναι κάποια πράγματα που θεωρούνται μακρινά. Διαπίστωσα πόσο μάταιο είναι να κάνουμε σχέδια για το μακρινό μέλλον. Άλλαξαν πολλά από τότε. Καμιά φορά όταν γκρινιάζω προσπαθώ να συμμορφώνομαι, να με συμμαζεύω και να με ηρεμώ. Έχω ζήσει χειρότερα πράγματα, οπότε αυτά που συμβαίνουν θέλω να τα αντιμετωπίζω χαλαρά και αν μην είμαι αχάριστη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.