Η ώρα είναι:

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Η πρώτη σεξουαλική εμπειρία της Μαρίας Σολωμού!

Προσωπική εξομολόγηση!

Αποκαλυπτική η ηθοποιός Μαρία Σολωμού. Σε πρόσφατη συνέντευξή της σε περιοδικό, μίλησε ευθαρσώς για την πρώτη της σεξουαλική εμπειρία.

«Στα 19 μου με το μεγάλο μου έρωτα. Ήταν ένα παιδί με το οποίο γνωριζόμασταν από τα 13 μου και είχα αποφασίσει ότι με αυτόν ήθελα να έχω την πρώτη μου σεξουαλική εμπειρία. Δεν ήταν σκηνή από Άρλεκιν. Ήρθα απλά και συνέβη… Ήταν ωραία, δεν ήταν καν προγραμματισμένο, Όλη αυτή όμως η ιστορία δεν ήταν ακριβώς σχέση, ήταν ένα πράγμα on and off».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.