Η ώρα είναι:

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Ο Ανδρέας Φουστάνος μίλησε για όλους και για όλα


Ο γνωστός πλαστικός χειρουργός, Ανδρέας Φουστάνος ήταν καλεσμένος στην εκπομπή της Σταματίνας Τσιμτσιλή Tv wekkend και έδωσε μια συνέντευξη που θα συζητηθεί.


Εμείς καταγράψαμε τις σημαντικότερες στιγμές και τις δημοσιεύουμε σε περίπτωση που δεν την παρακολουθήσατε.

« Κάποιοι ενδιαφέρονται για την προσωπική μου ζωή και κάποιοι αδιαφορούν»



«Ελληνίδες που έχουν κάνει επεμβάσεις λένε ότι δεν έχουν κάνει, δεν θα τους χαλάσω χατίρι»


«Υπήρξαν γυναίκες που με πλησίασαν με υστεροβουλία, επειδή είμαι ο Φουστάνος»


«Έκανα αισθητική επέμβαση στη μητέρα μου, εκείνη μου το ζήτησε»


«Έχω πολύ καλή σχέση με την Θεοδωρίδου»

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κυριε Φουστανο, συγνωμη
Αλλα, εχετε δει το κο Παπαδακη ποθυ παλιπαιδιζει, φτυστος κι εσεις, εγω πενηνταρα γυναικαρα δεν σας ηθελα...φυσικα επειδη ...ο γιατρος ερχοντε κι η Θεοδωριδου γιατι ηρθε, την ομορφαδα σας???

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.