Η ώρα είναι:

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Μαρία Έλενα Κυριάκου: «Πάνω απ’ όλα είμαι μητέρα»

Συνέντευξη

Η Μαρία Έλενα Κυριάκου το τελευταίο διάστημα έχει αυξημένες υποχρεώσεις καθώς θα μας εκπροσωπήσει στο φετινό διαγωνισμό της Eurovision και μεταξύ άλλων βρίσκεται στα πλαίσια της προώθησης του τραγουδιού «My last breath».

Η ίδια όμως ξεκαθαρίζει πως πρώτα και πάνω απ' όλα είναι μητέρα:

«Πάνω απ' όλα είμαι μητέρα, αν και τον τελευταίο καιρό νιώθω ότι έχω αδικήσει πολύ τα παιδιά µου» […] «Πήγα για να δω τους γιους µου που µε περίµεναν στο αεροδρόµιο» […] «Προσπαθώ να µοιράσω τον χρόνο µου και αυτή την εβδοµάδα θα ταξιδέψω πάλι στην Κύπρο για τα παιδιά. Μάλιστα, έχω σκεφτεί να πάµε µαζί να συναντήσουµε τη δασκάλα µου στο κατηχητικό, την αδελφή Θεοφίλη, την οποία θα πάµε να την επισκεφθούµε στο µοναστήρι, προκειµένου να ηρεµήσουµε µακριά από όλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.