Η ώρα είναι:

Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

Άννα Βίσση: "Μία από τις σχέσεις μου κατέληξε να είναι επικίνδυνη"

Συνέντευξη-αποκάλυψη

Η Άννα Βίσση σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε αποκάλυψε: «Σε μία από τις σχέσεις ένιωσα τον τρόμο. Κατέληξε να είναι επικίνδυνη για τη σωματική και τη ψυχική μου ακεραιότητα. Από ένα σημείο και μετά παρέμενα καταστρώνοντας το σχέδιο απόδρασης, πώς θα καταφέρω να αποδιώξω το φόβο και να φύγω. Είχα φτάσει σ' εκείνο το σημείο που δεν αναγνώριζα τον εαυτό μου. Ούτως ή άλλως η «αλλοτρίωση» αυτή συμβαίνει και όταν σε μια σχέση το «θέλω να είμαι εδώ» το αντικαθιστά το «δεν μπορώ να φύγω». Μου έχει συμβεί δύο με τρεις φορές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.