Η ώρα είναι:

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Ελένη Ράντου: «Το αίσθημα της υποτίμησης το ένιωσα»

Συνέντευξη

Η γνωστή ηθοποιός μίλησε πρόσφατα για το κοινωνικό ρατσισμό που δέχτηκε:

«Ναι, όπως και όλες οι γυναίκες τα τελευταία χρόνια. Πολλές φορές έχω πει πως κουράστηκα πια να αποδεικνύω αν είμαι ικανή, ότι έχω πατήσει στα πόδια μου μόνη μου, ότι έχω μυαλό, ταλέντο, ότι υπάρχω, βρε παιδί μου. Και αυτό θέλει μεγάλο αγώνα. Διαφορετικά ο άλλος θα σε διαγράψει. Εγώ από μικρή επιστράτευα την ανδρική μου πλευρά για να επιβιώσω. Τη θηλυκή μάλλον την έκρυβα... Το αίσθημα της υποτίμησης το ένιωσα, αν θες, ακόμα και όταν παντρεύτηκα τον Βασίλη. Λόγω της ισχυρής του προσωπικότητας, υπήρχε η αίσθηση πως ακουμπούσα σε ξένες πλάτες. Το να βγάλω αυτή τη ρετσινιά από πάνω μου, να εδραιώσω προς τα έξω μια σχέση ισοτιμίας, να φτιάξω τη μικρή, δική μου ιστορία ήταν πάρα πολύ δύσκολο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.