Η ώρα είναι:

Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Βάνα Μπάρμπα: Η εφηβεία της Φαίδρας και οι αγωνίες της

Το άγχος της μητέρας

Η Βάνα Μπάρμπα σε πρόσφατη συνέντευξή της μοιράστηκε το άγχος της και όσα την τρομάζουν για τη κόρη της Φαίδρα η οποία έχει μπει στην εφηβεία.

«Με τρομάζει πάρα πολύ! Δεν ξέρω πώς να τη διαχειριστώ. Νόμιζα πως θα είναι παιδάκι μια ζωή, πως θα είναι το κοριτσάκι μου. Αλλά γίνεται γυναίκα. Άσε που τη χάνω πια. Είναι σαν να φεύγει ένας έρωτας! Και είναι απόλυτα φυσιολογικό. Σκέψου ότι η κόρη μου δεν αναφέρει στο σχολείο της ότι είναι η κόρη της Βάνας Μπάρμπα. Μου λέει: «Δεν θέλω να πω ότι είμαι το παιδί σου, θέλω οι φίλες μου να έρχονται για μένα». Ούτε σε γιορτή του σχολείου της μπορώ να πάω πια, πηγαίνω και τη βλέπω μόνο στα κρυφά. Αυτό είναι ένα από τα κακά της διασημότητας. Αλλά η κόρη μου ξέρει πως μέχρι τα 12 της δεν έφυγα ποτέ από την αγκαλιά της. Αυτό μου αρκεί. Φοβάμαι όμως τώρα που μου φεύγει, φοβάμαι που ξεκίνησε να βάζει κραγιόν, φοβάμαι που τώρα θα θέλει να φορέσει τακούνια...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.