Η ώρα είναι:

Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Ελεωνόρα Μελέτη: «Οι δικοί μου άνθρωποι ξέρουν αν είμαι με κάποιον. Δε θα βγω όμως να το διατυμπανίσω»

Συνέντευξη

Η γνωστή παρουσιάστρια σε πρόσφατη συνέντευξή της μίλησε για την απόφασή της να μην αναφέρεται στα προσωπικά της:

«Οι δικοί μου άνθρωποι ξέρουν αν είμαι με κάποιον. Δε θα βγω, όμως, να το διατυμπανίσω. Ακόμα και τα μέτρα προστασίας που έχω πάρει αφορούν ανθρώπους που έχουν θέμα με τη δημοσιότητα. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε συντρόφους, αλλά και σε άτομα από το φιλικό μου περιβάλλον. Δεν έχω υπάρξει ποτέ με αναγνωρίσιμο σύντροφο. Καταξιωμένο στο χώρο του ναι, celebrity όχι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.