Η ώρα είναι:

Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Ναταλία Γερμανού: «Έχουμε μία καταπληκτική σχέση τώρα με τη μητέρα μου»

Συνέντευξη

Η Ναταλία Γερμανού μίλησε και αποκάλυψε τη σχέση της με τη μητέρα της:

«Οι σχέσεις με τη μητέρα μου ήταν δύσκολες μέχρι τα 21 μου χρόνια. Από εκεί και μετά βρήκαμε τους κώδικές μας, αγαπιόμαστε φοβερά και έχουμε μία καταπληκτική σχέση τώρα. Δε νομίζω λοιπόν ότι η επιθυμία μου να μη γίνω μητέρα σχετίζεται με αυτό, γιατί θα μπορούσα κάλλιστα από τη στιγμή που ήμουν παιδί χωρισμένων γονιών, να το δω εντελώς διαφορετικά και να ονειρεύομαι να κάνω την ιδανική οικογένεια. Όπως κάποιοι άντρες δεν είναι κατάλληλοι για να γίνουν μπαμπάδες έτσι και κάποιες γυναίκες δεν είναι προορισμένες για να γίνουν μαμάδες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.