Η ώρα είναι:

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Αλέξανδρος Μπουρδούμης: Έτοιμος για τη δική του οικογένεια;

Ο γνωστός ηθοποιός αποκαλύπτει

Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης μίλησε για το αν είναι θετικός στο ενδεχόμενο να δημιουργήσει τη δική του οικογένεια:
«Αυτά τα θέματα είναι άμα προκύψουν. Δεν έχω μάθει να προγραμματίζω, ούτε στη δουλειά μου ούτε στις σχέσεις μου, και προτιμώ να αφήνω τα πράγματα στην τύχη τους. Δεν είμαι ο χαρακτήρας που θα πει “σε ένα χρόνο θέλω ένα παιδί”, δεν έχω αυτή την αγωνία. Αν είναι να μου προκύψει μέσα σε μια σχέση, καλώς να ορίσει. Δε θα πανικοβληθώ γιατί δεν είμαι πια είκοσι πέντε χρόνων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.