Συνέντευξη
Ο Γιώργος Σαμαράς μίλησε για την Εθνική και για το παιχνίδι με τη Ρουμανία που όπως είπε πρέπει να αποτελέσει παράδειγμα προς αποφυγή:
«Φίλοι μου, ένα νέο ταξίδι ξεκινά για μένα, τόσο με την Εθνική Ομάδα, όπου καλούμαστε να συνεργαστούμε με ένα νέο προπονητή-και ένα από τα κορυφαία ποδοσφαιρικά μυαλά του πλανήτη, τον κύριο Ρανιέρι, όσο και με το νέο βήμα στη συλλογική μου καριέρα και τη μετακίνησή μου στη Γουέστ Μπρομ».
«Σε έναν σχετικά βατό όμιλο, η εθνική μας καλείται να κάνει και πάλι αυτό που ξέρει καλύτερα από πολλά άλλα ευρωπαϊκά μεγαθήρια. Να προκριθεί για μια ακόμη φορά στην Τελική Φάση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Δυστυχώς στο ξεκίνημα φανήκαμε ανέτοιμοι σε σχέση με τους αντιπάλους μας οι οποίοι είχαν όμως και 7 αγωνιστικές στα πόδια τους, πράγμα που -ξαναλέω δυστυχώς για εμάς- βγήκε και στο γήπεδο, παρά την ποιοτική μας ανωτερότητα. Φυσικά τίποτα δεν χάθηκε, αντιθέτως είναι ένα καλό μάθημα για τη συνέχεια!».
Η ώρα είναι:
Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ετικέτες
Διαβάστε στο mu-si-co
Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου