Η ώρα είναι:

Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Βίκυ Καγιά: «Δεν είμαι έγκυος, στα σχέδιά μου είναι να κάνω παιδί με τον Ηλία»

Ερωτευμένη με τον Ηλία Κρασσά

Στην ερώτηση αν είναι έγκυος η Βίκυ Καγιά απάντησε:

«Όχι δεν είμαι έγκυος, δεν περιμένω παιδί κι ας γράφεται και λέγεται παντού. Είναι σίγουρα στα σχέδιά μου και στις επιθυμίες μου να κάνω παιδί με τον Ηλία που λατρεύω, αλλά για την ώρα απολαμβάνω τα υπέροχα παιδιά του, τα οποία είναι αξιαγάπητα!. Θέλω να κάνω πολύ μεγάλη οικογένεια μαζί του, γιατί βλέποντας πόσο θαυμάσιος είναι με τα δυο του παιδιά, τον θεωρώ ιδανικό για άντρα μου αλλά και πατέρα των παιδιών μου... Είναι υπέροχος σε όλα ο Ηλίας! Νιώθω για πρώτη φορά στη ζωή μου ότι βρήκα τον πιο ουσιαστικό, τον πιο άξιο σύντροφο και, ναι, δεν το κρύβω ανυπομονώ να κάνω παιδιά μαζί του!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.