Η ώρα είναι:

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Όσα θα συμβούν στην πρεμιέρα της εκπομπής «Σπίτι μου σπιτάκι μου»

Αυτό το Σάββατο στις 10:00

Αυτό το Σαββατοκύριακο, το «Σπίτι μου σπιτάκι μου» ανοίγει την πόρτα του και μας υποδέχεται με ένα μεγάλο χαμόγελο.

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, μας ταξιδεύει στην Θεσσαλονίκη όπου συνάντησε τέσσερις αγαπημένους ανθρώπους της πόλης. Τον δήμαρχο Γιάννη Μπουτάρη στην πιο εξομολογητική του συνέντευξη, την Βίκυ Χατζηβασιλείου που... σερβίρει το δικό της, υγιεινό πρωινό, αλλά και τα αγόρια του «World Party», Σάκη Τανιμανίδη και Γιώργο Μαυρίδη, έτσι όπως δεν τους έχουμε ξαναδεί!

Οι συνεργάτες της εκπομπής, προτείνουν στην παρέα του πλατό αλλά και στους τηλεθεατές, τα δικά τους θέματα, μέσα από την προσωπική τους ματιά.

Ο Αντώνης Λουδάρος συναντά την μαθήτρια που φέτος αρίστευσε στις Πανελλήνιες και πέρασε στην Ιατρική, αλλά και αφήνεται στη νοσταλγία ενός παλιού δισκοπωλείου με βινύλια.

Ο Παύλος Σταματόπουλος, σχολιάζει τα τηλεοπτικά γεγονότα της εβδομάδας που του κέντρισαν το ενδιαφέρον.

Ο Νίκος Αναδιώτης μαθαίνει Flyboard, το εντυπωσιακό θαλάσσιο σπορ αλλά και… «εκπαιδεύεται» στην βρεφική κολύμβηση!

Το «σπίτι» μας, ανοίγει την πόρτα στο σινεμά. Ο Αλέξανδρος Λιζάρδος συνομιλεί με τους νεαρούς πρωταγωνιστές της ταινίας «Λαβύρινθος» και μας παρουσιάζει την αποκλειστική συνέντευξή του με την ηθοποιό Πατρίτσια Αρκέτ.

Ακόμη, θα δούμε όλο το ρεπορτάζ, αλλά και το παρασκήνιο της πολυαναμενόμενης συναυλίας της Lady Gaga στην Αθήνα, από την Όλγα Τσαουσέλου και την Τίνα Μιχαηλίδου.

Για το «ταξίδι» στις γεύσεις, αφηνόμαστε στα χέρια της Πολίτισσας Μαρίας Εκμεκτσίογλου και του σεφ Μιχάλη Νουρλόγλου. Τις δικές του προτάσεις για διακόσμηση μας δίνει ο Νίκος Κωνστάντης, ενώ για συμβουλές στις σχέσεις συζητάμε με την Ειρήνη Χειρδάρη.

«Ποδαρικό» αυτό το Σαββατοκύριακο στο «Σπίτι μου σπιτάκι μου» κάνουν ο αγαπημένος ηθοποιός Πέτρος Φιλιππίδης, ο άρτι αφιχθείς στον Alpha Γιώργος Λιανός, αλλά και η ταλαντούχα Ιωάννα Τριανταφυλλίδου.

«Σπίτι μου σπιτάκι μου»: Γιατί ο χώρος που διάλεξες να ζεις είναι ο καλύτερος τόπος να περνάς τα Σαββατοκύριακά σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.