«Θέλουν να χαλάσουν την Εθνική»
«Τα πάμε πάρα πολύ καλά μέχρι στιγμής. Η χθεσινή νίκη με την Φενέρ είναι μεγάλη αλλά δεν μένουμε εδώ πέρα. Η Ακίσασπορ κάτι μου δίνει, έχω κολλήσει πολύ καλά και αυτό φαίνεται και στον αγωνιστικό χώρο. Το να είμαι ήρωας σε μία πόλη όπως η Ακίσα και να σε αποθεώνει ο κόσμος είναι κάτι πάρα πολύ μεγάλο για εμένα. Αυτή την στιγμή η ομάδα μου είναι πρώτη στην βαθμολογία και εγώ πρώτος σκόρερ».
«Έχει καταντήσει βαρετό να λέω τα ίδια και τα ίδια. Δεν έχω να αποδείξω σε κανέναν τίποτα. Το τι είμαι το έχει αποδείξει η καριέρα μου. Εγώ θέλω να συνεχίσω να είμαι αυτός που θέλω να είμαι. Δεν είχα πρόταση από την Ελλάδα και φαίνεται πως είμαι λίγος για την χώρα. Είμαι μεγάλος, άσχετος και δεν βάζω γκολ. Λέω καλημέρα σε αυτούς που θέλω να λέω και για αυτό ίσως δεν είμαι αποδεκτός. Κάποιοι θέλουν να ακούν το παραμύθι στην Ελλάδα και όχι την αλήθεια. Δεν αγαπήθηκαν από οπαδούς ομάδας όσο θα έπρεπε. Οπαδικά δεν αγαπήθηκα ποτέ από κανέναν οπαδό επειδή δεν πούλησα ποτέ παραμύθι για κάτι που δεν είμαι» ανέφερε χαρακτηριστικά σε ραδιοφωνικό σταθμό.
Η ώρα είναι:
Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ετικέτες
Διαβάστε στο mu-si-co
Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου