Η ώρα είναι:

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Η Μαρία Έλενα Κυριάκου θα διασκευάσει Eros Ramazzotti

Ενθουσιασμένη δήλωσε για το νέο μουσικό βήμα της

Η νικήτρια του talent show "The Voice", μίλησε για το νέο τραγούδι της, μια διασκευή γνωστής επιτυχίας του Ιταλού τραγουδιστή Eros Ramazzotti:

«Είμαι ενθουσιασμένη που θα τραγουδήσω μια διασκευή του Eros Ramazzotti! Όλα ξεκίνησαν όταν έστειλαν στη Universal Ιταλίας ένα απόσπασμα από τις εμφανίσεις μου στο "The Voice". Και έτυχε το πρώτο τραγούδι μου "Δυο Άγγελοι στη Γη" να είναι και το αγαπημένο μου κομμάτι από το ρεπερτόριό του. Λατρεύω το ερωτικό τραγούδι, γι' αυτό και θα ήθελα να ασχοληθώ με αυτό περισσότερο. Έχω όμως και κάποια δικά μου κομμάτια. Κάποια στιγμή ίσως να τα χρησιμοποιήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.