Η ώρα είναι:

Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Ντορέττα Παπαδημητρίου: «Δε μιλάω ποτέ για την προσωπική μου ζωή»

Η ηθοποιός αποφεύγει τη δημοσιότητα των προσωπικών της

Η Ντορέττα Παπαδημητρίου σε πρόσφατη συνέντευξή της, μίλησε για το πως αισθάνεται όταν τα μέσα ενημέρωσης ασχολούνται με τη προσωπική της ζωή:

«Δεν είναι κάτι που με ευχαριστεί, αλλά δεν έχει συμβεί και κάτι που να μου δημιουργήσει πρόβλημα. Όσο για το πώς το διαχειρίζομαι, δε μιλάω ποτέ για την προσωπική μου ζωή και ούτε με ενδιαφέρει να την προβάλω, ούτε να επιβεβαιώνω ή να διαψεύδω τίποτα. Αυτό το κάνω και γιατί δεν είναι στον χαρακτήρα μου και γιατί έχω δύο παιδιά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.