Η ώρα είναι:

Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Έλενα Παπαβασιλείου: «Μου αρέσει να κάνω εκπλήξεις στο σύντροφό μου»

Σχολίασε το πώς αντιμετωπίζει των έρωτα

Η Έλενα Παπαβασιλείου με αποκαλυπτική διάθεση, μίλησε για το πώς διαχειρίζεται τον έρωτα στη ζωή της:

«Έχω υπάρξει αθεράπευτα ρομαντική. Τώρα προσπαθώ να κρατάω μια δόση ρεαλισμού και να μη χάνομαι στη χώρα των ονείρων μου. Νομίζω πως είναι το ίδιο ωραίο, απλά πιο αληθινό. Πρέπει να ερωτευόμαστε τον ίδιο τον άνθρωπο, όχι την ιδέα που έχουμε πλάσει στο μυαλό μας. Όταν είμαι ερωτευμένη, μου αρέσει να κάνω εκπλήξεις στο σύντροφό μου, μου δίνει μεγάλη χαρά όλο αυτό. Θέλω να του κάνω μικρά δώρα, χωρίς κάποια συγκεκριμένη αφορμή, για να του δείξω πως τον σκέφτομαι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.