Η ώρα είναι:

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Δούκισσα Νομικού: «Ότι κάνω, το κάνω σε μεγάλες δόσεις»

Η παρουσιάστρια σε πρόσφατη συνέντευξή της δηλώνει πως θέλει να απολαμβάνει την κάθε στιγμή της ζωής της στο έπακρο.

«Στην καθημερινότητά μου, με την παρέα μου και με τους κολλητούς μου, είμαι ένας άνθρωπος χωρίς όρια, με την έννοια ότι μου αρέσει να απολαμβάνω τη ζωή στο maximum. Ότι κάνω, το κάνω σε μεγάλες δόσεις. Γελάω πολύ, κλαίω πολύ, τρώω πολύ, κοιμάμαι πολύ, ερωτεύομαι πολύ, δουλεύω πολύ. Όλα τα κάνω στο πολύ» αναφέρει η ίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.