Η ώρα είναι:

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Η Λυδία Παπαϊωάννου αποκαλυπτική και πιο σέξι από ποτέ!

Το «τρελοκομείο» της ελληνικής τηλεόρασης, η Λυδία Παπαϊωάννου, τρελαίνεται να τσαλακώνει τον εαυτό της.

Φέτος οι τηλεοπτικές αποστολές της αναμένεται να προκαλέσουν γέλιο και έκπληξη. Έκπληξη προκαλεί και η σέξι φωτογράφισή της για ανδρικό περιοδικό.

Στη συνέντευξή που συνοδεύει τη φωτογράφισή, αναφέρει: «Με τη γυναικεία μου φύση δεν είμαι ιδιαίτερα συμφιλιωμένη» […] «Νιώθω πολύ κορίτσι. Εξού και δεν φοράω ποτέ ντεκολτέ. Με φέρνει σε αμηχανία το να βρίσκομαι σε ένα χώρο και να είμαι θελκτική με σεξουαλικό τρόπο...»

Οι εξαρτήσεις της: «Έχω εξάρτηση και καλύτερα να μη βρεθεί στο δρόμο μου μαγαζί που ειδικεύεται στην τηγανιτή πατάτα, γιατί θα φάω μέχρι να σκάσω και θα γεμίσει ο τόπος Λυδία, θα κρέμονται παντού τα υπολείμματά μου, στις πόρτες, στους τοίχους κλπ. Για μένα η πατάτα είναι mood booster, μου φτιάχνει τη διάθεση. Μάλλον επιζητώ το άμυλο, μπορεί να μου έχει μείνει από την κολύμβηση, γιατί τότε ήμουν 42 κιλά κι έτρωγα 3 πιάτα μακαρόνια στην καθισιά μου. Πιστεύω ότι ο οργανισμός μου μεταβολίζει την πατάτα καλύτερα, πχ. από ότι το μαρούλι...»

Και συνεχίζει: «Δε θυμώνω, δεν μπορώ. Μου λείπει το Plug - in. Στις προσωπικές μου σχέσεις, την ώρα της έντασης κάνω κάτι φρικτό: Είμαι απόκοσμα ψυχρή. Σε κοιτάω και νομίζεις ότι είμαι τρελή. Αυτό ενοχλεί πάρα πολύ τους φίλους μου και τους γκόμενους μου - αν και τον περισσότερο καιρό τους αρέσει, γιατί δεν βαράω υστερίες. Όμως, ο άλλος έχει ανάγκη αν τσακωθεί καμιά φορά. Ε, μαζί μου δεν γίνεται. Ίσως είμαι γεννημένη για να δουλεύω στην εξυπηρέτηση πελατών.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.