Η ώρα είναι:

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Ελεονώρα Μελέτη: «Τα δάχτυλα κρύβουν πολλά και μαρτυρούν πολλά για έναν άντρα»

Η παρουσιάστρια μίλησε μέσα από τη ραδιοφωνική της εκπομπή για αυτά που της αρέσουν και αυτά που την ξενερώνουν σε έναν άνδρα.

«Μα είναι δυνατόν το πρώτο πράγμα που κοιτάς σε έναν άντρα είναι οι κοιλιακοί; Και με το που πας να τον χαιρετήσεις, τον πιάνεις στην κοιλιά για να δεις αν είναι σφίχτερ-μαν; Εγώ ξενερώνω με τον κοιλιακό-πέτρα. Θέλω, δηλαδή, να έχει πιει και την μπυρίτσα του και να μη δείχνει ότι είναι στο γυμναστήριο από το πρωί μέχρι το βράδυ! Τα οπίσθια δεν θέλω να είναι γυναικεία, γιατί το έχω δει αυτό σε αντρικό σώμα».

Και συνέχισε λέγοντας τι της αρέσει: «Δεν είναι το πρόσωπο που θα σε φέρει πιο κοντά ή πιο μακριά από έναν άντρα; Δεν υπονοώ ότι πρέπει να είναι κούκλος. Αλλά να έχει κάτι, όπως δηλαδή τα μάτια που είναι το πιο βασικό από όλα» […] «Εγώ, επίσης, έχω φετίχ και με τα δάχτυλα των χεριών. Τα κοιτάω πάντα και μου αρέσει. Τα δάχτυλα κρύβουν πολλά και μαρτυρούν πολλά για έναν άντρα. Και μην πάει ο νους σας στο πονηρό. Αλλά ένα ωραίο, περιποιημένο χέρι σημαίνει πολλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.