Η ώρα είναι:

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Η αποκαλυπτική Rosie Huntington-Whiteley

Και οπτικά και λεκτικά…

Η πιο σέξι γυναίκα του πλανήτη σύμφωνα με ψηφοφορία ανδρικού περιοδικού, δηλώνει σε συνέντευξή της: «Όταν ξεκίνησα το μόντελινγκ ήμουν σίγουρα πιο παχουλή. Για την ακρίβεια ήμουν αισθησιακή. Ήμουν παχουλή σαν μωρό. Βέβαια, ήμουν μωρό! Μου είπαν ότι έπρεπε να χάσω κιλά, αλλά ήμουν πολύ πεισματάρα για να το κάνω» […] «Δε θυμάμαι κάποια στιγμή που πραγματικά προσπαθούσε να χάσω κιλά, θυμάμαι μόνο που μου το ζήτησαν και πάλευα με την συμβουλή».

Δείτε τις φωτογραφίες:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.