Η ώρα είναι:

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Έλενα Παπαβασιλείου: "Έχω αισθανθεί ενοχές για τη σέξι μου εμφάνιση"

Η εκρηκτική παρουσιάστρια σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη…

Η Έλενα Παπαβασιλείου μίλησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό για τη δουλειά της:

«Παθιάζομαι με τη δουλειά μου, αλλά δεν ζω και πεθαίνω γι’ αυτή» […] «Είμαι και φιλόδοξη, και τελειομανής, και ανταγωνιστική, αλλά είναι διαφορετικό από το να παθαίνεις εμμονή με το να γαντζωθείς σε ένα χώρο πάση θυσία. Δεν έχω την τρέλα να γαντζωθώ στην τηλεόραση».

Την εμφάνισή της:

«Έχω πιάσει τον εαυτό μου να αισθάνεται ενοχές κάποιες φορές για τις σέξι εμφανίσεις μου, για την σέξι εικόνα που βγαίνει προς τα έξω. Αλλά αυτό πρέπει να το αποβάλλω, δεν μπορώ να απολογούμαι για την εξωτερική μου εμφάνιση διαρκώς. Είμαι μια νέα κοπέλα που απλώς θέλει να είναι μέσα σε όλα.»

Αν αισθάνεται πως μπορεί να έχει όποιον άντρα θέλει:

«Καθόλου! Πρώτα απ' όλα δεν θέλω να πλησιάζω εγώ κάποιον. Θέλω εκείνος να κάνει την πρώτη κίνηση. Είμαι πολύ παραδοσιακή σε αυτό.» Πάντως αυτή την εποχή «δεν υπάρχει κάποιος που να θέλω» […] «Με έχουν προσεγγίσει, ένιωσα πως ήμουν κοντά σε έναν έρωτα αλλά ή δεν ήταν ο κατάλληλος ή εγώ κάνω κάτι λάθος. Νιώθω ότι έχω χτίσει μέσα μου έναν τοίχο και θα πρέπει να βρεθεί ο κατάλληλος να τον γκρεμίσει. Θα ήθελα πάντως να ερωτευθώ παράφορα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.