Η ώρα είναι:

Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Κατερίνα Καινούργιου: Στο club με τις ελεύθερες!

Αγόρια προλάβετε…

«Χώρισα με τον Ευγένιο, είναι ο πιο σημαντικός άντρας της ζωής μου, τον θαυμάζω και μου συμπεριφέρεται πολύ όμορφα. Κάθε σχέση, όμως, μετά από ένα διάστημα κάνει τον κύκλο της, τα πράγματα μπορεί να τελειώσουν. Στη δική μας σχέση έκλεισε ο κύκλος, αλλά μπορεί να ξανανοίξει κάποια στιγμή, ποιος ξέρει;» Παραδέχτηκε σε τηλεοπτική εκπομπή η Κατερίνα Καινούργιου. Και πρόσθεσε: «Έχω κλάψει για άντρα και έχω παρακαλέσει να μου δώσει δεύτερη ευκαιρία».

Για τους συνεργάτες της, στο «Δέστε τους» Νίκο Μουτσινά και Μαρία Ηλιάκη, είπε: «Ο Νίκος με στήριξε πολύ και τον ευχαριστώ», για την Μαρία Ηλιάκη σχολίασε: «Δεν είμαστε φίλες, αλλά έχουμε μια υγιή και καλή συνεργασία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.