Η ώρα είναι:

Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Η Ευγενία Δημητροπούλου μιλάει για το ρόλο της στη σειρά "Το Νησί"

Λίγο πριν το φινάλε, μίλησε για όλα…

Η Ευγενία Δημητροπούλου ερμήνευσε το ρόλο της άπιστης «Άννας». Πώς προέκυψε όμως αυτή η συνεργασία;

«Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ''σε έχουμε επιλέξει για το ρόλο της Άννας, να διαβάσεις το βιβλίο και να μας απαντήσεις''. Εγώ διαβάζοντάς το, ήμουν σίγουρη ότι με επέλεξαν για την Μαρία. Σκέφτηκα πως έκαναν λάθος και σημείωσαν άλλο όνομα. Δεν πίστευα ότι θα με επέλεγαν για την Άννα», δήλωσε σε περιοδικό η ηθοποιός.

Πόσο μοιάζει ο χαρακτήρας της με το ρόλο που κλήθηκε να ερμηνεύσει;

«Εγώ βάζω αρκετό πάθος στη ζωή μου. Με ό,τι καταπιάνομαι παθιάζομαι. Δεν συμμερίζομαι αυτά που κάνει η Άννα. Ούτε έχω κάνει τέτοια πράγματα. Δεν μου αρέσουν οι μπλεγμένες καταστάσεις.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.