Η ώρα είναι:

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

Η Κατερίνα Παπουτσάκη ήταν στο Gala της Κυριακής - Τι είπε;


H γνωστή ηθοποιός, Κατερίνα Παπουτσάκη ήταν καλεσμένη της Μαρίας Σταματέρη.

Οι δηλώσεις τις ήταν φειδωλές, παρόλα αυτά πολλά εννοήθηκαν ή τουλάχιστον αυτό καταλάβαμε.

Διαβάστε τις σημαντικότερες στιγμές αυτής της συνέντευξης:

Μίλησε για τις σχέσεις της: «Δεν έχω κάτι σταθερό… δεν έχω κάνει λάθη στις σχέσεις μου».

Για τον ρόλο της Αλίκης: «Αν μου ζητούσανε να ξανακάνω την Αλίκη θα το έκανα γιατί από αυτό έμαθα πάρα πολλά ήμουν κακομαθημένη από γονείς, φίλους…».


Για τους δημοσιογράφους που γράφουν για τις (υποτιθέμενες?) σχέσεις της και την σχολιάζουν αρνητικά: «Δεν αισθάνομαι θυμό αισθάνομαι λύπη».

Για τα όνειρα της: «Είναι όνειρο μου να κάνω παιδί, τώρα με γάμο δεν ξέρω, δεν ήταν όνειρο μου από παιδί να ανέβω τα σκαλιά της εκκλησίας».

Τον τελευταίο καιρό ακούγετε πως διατηρεί σχέση με τον συνάδελφό της στην παράσταση Ορέστη Τζιόβα, δεν επιβεβαίωσε κάτι τέτοιο όμως ¨παπαρατσίστικες¨ φωτογραφίες έχουν δει το φώς της δημοσιότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.