Η ώρα είναι:

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Σάσα Μπάστα εναντίον Ζέτας Θεοδωροπούλου


Η Σάσα Μπάστα έπειτα από τις ειρωνικές δηλώσεις της Ζέτας Θεοδωροπούλου, σκοπεύει να κάνει αγωγή εναντίων της και έδωσε απαντήσεις μέσω του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Star και της εκπομπής «Πολύ Μπλα Μπλα».

Η παρεξήγηση όρχησε εδώ και λίγους μήνες, η Ζέτα Θεοδωροπούλου μαζί με την κολλητή της, Κατερίνα Μαράτου, κορόιδευαν τη Σάσα. Λίγο καιρό μετά η Ζέτα Θεοδωροπούλου εμφανιζόταν στις Μάσκες, μέχρι τη στιγμή που στη θέση της ήρθε η Σάσα Μπάστα.

Η Σάσα Μπάστα με αφορμή τα παραπάνω, δήλωσε σε δημοσιογράφο: «Δεν είμαι εγώ σε θέση να διώξω κάποιον από το μαγαζί. Μου είχαν κάνει πρόταση πριν κάνουν εκείνη αλλά δεν μπορούσα. Καταλήξαμε να τραγουδήσω αργότερα. Τελικά, μου λένε τώρα, "τη διώχνουμε και θέλουμε εσένα. Θέλεις;". Έτσι έγιναν τα πράγματα».

Η νέα μάχη όρχησε από το Facebook όταν η Ζέτα μίλησε με άσχημα λόγια για τη Σάσα:

(Σάσα): «…Είπε ότι είμαι κοπέλα που με πληρώνουνε, πηγαίνω με τα αφεντικά μου, χρειάζομαι διαφήμιση με τις δικές τις πλάτες. Αυτή που έχει το κουνέλι και λέει ότι είναι μάνα του είναι "κουνελομάνα". Έτσι δεν λέγεται; Με όλα αυτά που έχει γράψει στο Facebook για μένα θα έπρεπε να τη δέρνω από εκείνη τη μέρα μέχρι σήμερα on camera. Ωστόσο, θα στείλω μια ωραιότατη αγωγή για να δούμε με ποιον θα κάνει διαφήμιση και στις πλάτες ποιανού».


Η Ζέτα έδωσε την απάντηση της: «Το Facebook είναι προσωπική σελίδα όλων»

Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, η Σάσα ήταν προφανώς ενοχλημένη: «…Είναι τραγικό να γράφει στο Facebook ότι είμαι από την Αλβανία, είμαι κορίτσι που πηγαίνει με κάποιους επί πληρωμή, πηγαίνω με τα αφεντικά μου και τέτοια. Δέχτηκα τηλεφωνήματα από συγγενείς της, και, χθες, η ίδια μου έστειλε μήνυμα και μου λέει "μη βρίζεις μόνο εμένα αλλά και την κολλητή μου που κάνει με τις δικές σου πλάτες φωτογραφίσεις στα περιοδικά"».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.