Η ώρα είναι:

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

H Ελεονώρα Μελέτη μίλησε για το μπότοξ που έκανε

Η αγαπημένη τηλεπαρουσιάστρια Ε. Μελέτη, στο Nitro Οκτωβρίου που μόλις κυκλοφόρησε, μίλησε για το μπότοξ, για τις σχέσεις της και κυρίως φωτογραφήθηκε σε πόζες που δεν μας έχει συνηθίσει.

Επιλέξαμε χαρακτηριστικά αποσπάσματα από την συγκεκριμένη συνέντευξη της Ελεονόρας για να πάρετε μία μικρή γεύση:

«Με την εμφάνισή μου δεν έχω καμία ανασφάλεια – ούτε συγκριτικά με κάτι άλλο ούτε σε σχέση με τον εαυτό μου. Έχω κάνει ένα μποτοξάκι λόγω ενός προβλήματος που έχω με ημικρανίες, αλλά πιστεύω ότι, αν κάποια στιγμή το νιώσω, θα κάνω και πλαστική. Δε θα’ χα κανένα πρόβλημα. Γενικά, είμαι ανοιχτή σε οποιαδήποτε αλλαγή, φτάνει να φέρνει αλλαγή και στη ζωή μου εσωτερικά…

«Έχω κάνει τρεις μεγάλες σχέσεις στη ζωή μου. Η μεγαλύτερη ήταν τριάμισι χρόνια. Όταν έπρεπε να χωρίσω, προετοίμαζα την αναχώρηση. Τη γνωστοποιούσα έμπρακτα, αλλά και θεωρητικά. Στην απιστία είμαι σκύλα, δεν ακούω καν δικαιολογία. Μέσα μου μπορεί να βρω τη δικαιολογία ή να τη δημιουργήσω, αλλά κάτι έχει ήδη σπάσει, εξαφανίζομαι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.