Η ώρα είναι:

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Η Κατερίνα Παπουτσάκη στη τολμηρότερη φωτογράφηση της


Η Ηθοποιός μίλησε και φωτογραφήθηκε προκλητικά στο τελευταίο τεύχος του Esquire. Το Ta Panta Ola επέλεξε τμήματα αυτής της συνέντευξης:

«Θεωρούσα ότι δεν μπόρεσα να κάνω τηλεόραση. Ότι είμαι άσχημη, με τεράστια μύτη… Όση πίστη έχω στη δουλειά μου άλλη τόση δεν έχω στις σχέσεις. Έχω πολλές φοβίες σε αυτό το θέμα


«… εγώ δεν ήξερα από όλα αυτά τα πράγματα. Βρέθηκα με έναν άνθρωπο που ήταν ήδη στην κόκκινη ζώνη της δημοσιότητας (τον Κώστα Καραφώτη) και, ενώ έδινα συνεντεύξεις για το έργο που έπαιζα, οι περισσότερες ερωτήσεις ήταν για την προσωπική μου ζωή. Τότε ή δεν μιλάς ή είσαι ειλικρινής.


Τότε ξεκινάει μια κατάσταση όπου σε ρωτάνε συνέχεια αν είσαι ερωτευμένη. Εσύ δεν έχεις πει με ποιον, αλλά αυτοί ξέρουν. Οπότε μετά δεν μπορείς να το αρνηθείς, κι έτσι μπαίνεις στο μάτι του κυκλώνα. Στη δουλειά μου δεν μου κάνει καλό. Μπορεί να κάνει το όνομά σου εμπορικό, αλλά σε αποκλείει από κάτι πιο εναλλακτικό, γιατί σου βάζει ταμπέλα. Εγώ δεν είμαι κοσμική γκόμενα. Αν ήμουν και ασχολούνταν μαζί μου με αυτό τον τρόπο, θα πέταγα στα σύννεφα. Αλλά, αν αύριο σταματούσαν τα πρωτοσέλιδα, δεν θα μου έλειπαν. Αυτό που θα με γαμούσε θα ήταν να μην έχω δουλειά. Θα με διέλυε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.