Η ώρα είναι:

Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Κατερίνα Γερονικολού: «Δεν έχω ζήσει ακόμα τον έρωτα που θα με έκανε να παντρευτώ»

Συνέντευξη

Η γνωστή ηθοποιός μίλησε για το εάν είναι θετική στην ιδέα του γάμου, της οικογένειας:
«Όλα αυτά μου φαντάζουν πολύ μακρινά. Και για να ακριβολογώ, μέχρι τώρα δεν έχω μπει καν στη διαδικασία να σκεφτώ το αν θα ήθελα να παντρευτώ, να κάνω παιδιά, οικογένεια. Ίσως γιατί δεν έχω ζήσει ακόμα τον έρωτα εκείνον που θα μου το προκαλέσει αυτό. Ίσως γιατί δεν έχω γνωρίσει ακόμα τον άνθρωπο εκείνο που θα με κάνει να πιστέψω πως έφτασε αυτή η στιγμή. Γιατί η οικογένεια είναι ένα μεγάλο όνειρο που όλοι μας -ή τέλος πάντων οι περισσότεροι από μας- κάποια στιγμή θέλουμε να ζήσουμε, αλλά το θέμα είναι πως έχουμε να κάνουμε με ένα όνειρο που αφορά... δύο και δεν είναι μόνο για έναν. Οπότε αν δεν βρεθεί ο κατάλληλος άνθρωπος που θα σε κάνει να νιώσεις πως μπορείς να πας παρακάτω, πώς μπορείς να κάνεις από μόνος σου σχέδια για γάμους και παιδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.