Η ώρα είναι:

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Κατερίνα Καραβάτου: «Στις σχέσεις μου θέλω να κάνω ότι καλύτερο μπορώ»

Μεταξύ άλλων μίλησε σε συνέντευξή της για την αγάπη που δέχεται από τον κόσμο

«Η αγάπη που μου δείχνουν οι άνθρωποι είναι πέρα από τις προσδοκίες μου και τους ευχαριστώ πολύ γι' αυτό. Είναι εξαιρετικά συγκινητικό. Η ανανέωση της επικοινωνίας μας μετά από αυτά τα δύο χρόνια έχει βοηθήσει πολύ βέβαια. Ωστόσο, και τον καιρό που ήμουν εκτός ήταν πολύ συγκινητική η αγάπη του κοινού. Είναι πολύ σπουδαίο, γιατί καταλαβαίνεις ότι αυτό που είχες κάνει ήταν καλό και νιώθω ότι έχω "χτίσει" μία ζεστή επικοινωνία. Προσπαθώ στη ζωή μου να κάνω αυτά που θα ήθελα να μου κάνουν και δεν κάνω αυτά που δεν θα ήθελα να μου κάνουν. Γενικά στις σχέσεις μου θέλω να κάνω ότι καλύτερο μπορώ και να γίνομαι καλύτερη, έτσι πορεύομαι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.