Η ώρα είναι:

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Η Μαριάντα Πιερίδη αποκαλύπτει: «Έχω δεχτεί σεξουαλική παρενόχληση»

Σε συνέντευξή της

Η γνωστή τραγουδίστρια και ραδιοφωνική παραγωγός σε πρόσφατή συνέντευξή της σε περιοδικό ανέφερε ότι έχει αντιμετωπίσει δυσκολίες μέχρι να καταξιωθεί στο χώρο.

Δε δίστασε να αποκαλύψει ότι έχει δεχτεί σεξουαλική παρενόχληση:

«Ουκ ολίγες φορές. Σε όλους έχει συμβεί ν’ ακούσουν κουβέντες που τους έχουν πικράνει. Πριν κάνω δισκογραφία, εμφανιζόμουν σε ένα πολύ μεγάλο νυχτερινό κέντρο με έναν πολύ αξιόλογο καλλιτέχνη. Κάποια στιγμή ήρθε στο καμαρίνι μου ο διευθυντής μιας δισκογραφικής εταιρείας και μου δήλωσε ανοιχτά της προθέσεις του. Όταν του εξήγησα πως είμαι αλλού, μου είπε ότι δεν θα καταφέρω ποτέ να κάνω δισκογραφία. Ευτυχώς, λίγα χρόνια αργότερα έκανα την πρώτη μου δουλειά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.