Η ώρα είναι:

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Χριστίνα Λαμπίρη: «Όσο καλή σχέση έχω με την κάμερα τόσο κακή έχω με το φακό»

Αποκάλυψε σε συνέντευξή της

Η Χριστίνα Λαμπίρη δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της ότι δεν τα πήγαινε ποτέ καλά με το φωτογραφικό φακό σε αντίθεση με την τηλεοπτική κάμερα:

«Τα τελευταία χρόνια που βρισκόμουν σε υπερβολική έκθεση είχα ένα φόβο, αλλά σιγά μην κυνηγήσουν εμένα οι paparazzi. Η ζωή μου δεν ήταν προκλητική. Συνήθως οι paparazzi κυνηγούν ανθρώπους που επιδιώκουν να είναι στους φακούς τους με οποιονδήποτε τρόπο», ενώ συνέχισε λέγοντας: «Στις περισσότερες παιδικές φωτογραφίες έκρυβα το πρόσωπό μου. Σιχαινόμουν και σιχαίνομαι το φωτογραφικό φακό. Όσο καλή σχέση έχω με την κάμερα τόσο κακή έχω με το φακό. Με ενοχλεί το ότι πρέπει να στηθώ και να χαμογελάσω. Οι φωτογραφίες δεν είναι αυθόρμητες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.