Η ώρα είναι:

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Κατερίνα Καινούργιου: «Ορισμένα από τα ελαττώματά μου τα έχω κάνει προτερήματα»

Δήλωσε σε συνέντευξή της

Η Κατερίνα Καινούργιου μίλησε για τη συνεργασία της με την Μαρία Ηλιάκη και τον Νίκο Μουτσινά στο «Δέστε τους»:

«Όταν πρωτοπήγα στην εκπομπή, ήμουν σφιγμένη. Ο Νίκος και η Μαρία με βοήθησαν να είμαι ο εαυτός μου και να αυτοσαρκάζομαι. Ξανθές, όμορφες και ταλαντούχες υπάρχουν πολλές. Αν έχω πετύχει κάτι, είναι πως κατάφερα να αυτοσαρκάζομαι και ορισμένα από τα ελαττώματά μου τα έχω κάνει προτερήματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.