Η ώρα είναι:

Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Ελισάβετ Σπανού: «Θέλω πολύ να ερωτευτώ, να βρω τον άνθρωπο μου»

Έτοιμη να βρει το άλλο της μισό

Σε πρόσφατη συνέντευξή της, η Ελισάβετ Σπανού -μεταξύ άλλων- αποκαλύπτει πως θέλει να κάνει οικογένεια!

«Δεν ξέρω αν φταίει που είμαι παιδί χωρισμένων γονιών, αλλά από τότε που ήμουν κοριτσάκι ονειρευόμουν να βρω έναν άντρα που να τον αγαπάω και να με αγαπάει και να περάσουμε μαζί το υπόλοιπο της ζωή μας» [...] «Θέλω πολύ να ερωτευτώ, να βρω τον άνθρωπο μου και να περνάω όμορφα μαζί του» [...] «Εγώ δεν κάνω χλιαρές σχέσεις. Αν δεν αισθάνομαι έντονα συναισθήματα για τον άλλον, δεν ξεκινάω τίποτα», δήλωσε η τραγουδίστρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.