Η ώρα είναι:

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Τζένη Θεωνά : «Από μικρή μου έλεγαν πόσο όμορφη είμαι»

Δε θέλει την "ταμπέλα" της όμορφης

Η ηθοποιός σε πρόσφατη συνέντευξή, εξέφρασε το μεγάλο άγχος της μη τυχών της δώσουν την "ταμπέλα" της όμορφης.

«Από μικρή μου έλεγαν πόσο όμορφη είμαι. Μπορεί να μου το έλεγαν οι άνθρωποι του περιβάλλοντός μου με πολλή αγάπη, αλλά εμένα με άγχωνε και με κατάτρεχε αρκετά. Είχα ένα τρίπτυχο που με ακολουθούσε: άριστη μαθήτρια, όμορφο κορίτσι, καλό παιδί. Πάντα ήμουν σε μια κούρσα για να μην απογοητεύσω κανέναν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.