Η ώρα είναι:

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Μιχάλης Ζαμπίδης: «Έχω νιώσει πίεση στο φλερτ από γυναίκα»

Αποκαλυπτική συνέντευξη

Ο πρωταθλητής του kick box, Μιχάλης Ζαμπίδης, καλεσμένος απόψε στο Movies & Stars με το Γιώργο Σατσίδη.

Μεταξύ άλλων, αναφέρει:

«Σε μία σχέση βίαιος μπορεί να γίνει ο οποιοσδήποτε, αλλά εγώ δεν έχω υπάρξει ποτέ. Εγώ έχω ιδιαίτερες ευαισθησίες. Όταν όμως προετοιμάζεσαι για ένα αγώνα και ζεις το άγχος της προετοιμασίας, τότε είμαι πολύ ευάλωτος σε νεύρα και ο άνθρωπος που έχω δίπλα μου πρέπει να έχει μια ιδιαίτερη αντιμετώπιση ως προς εμένα. Έχω νιώσει πίεση στο φλερτ από γυναίκα. Όταν γίνεται αυτό αισθάνομαι περίεργα γιατί είμαι λάτρης των ισορροπιών και όταν μια γυναίκα παίρνει το ρόλο του άντρα και σε φλερτάρει δυναμικά, με σωστή άμυνα φροντίζω να το αντιμετωπίσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.