Η ώρα είναι:

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Μαρία Μπάρκουλη: «Θυμηθείτε στην προσευχή σας το δικό μου Ανδρέα»

Το συγκινητικό μήνυμα της συζύγου του μεγάλου ηθοποιού

Ο Ανδρέας Μπάρκουλης μεταφέρθηκε χθες εσπευσμένα στο νοσοκομείο ύστερα από οξύ πνευμονικό οίδημα και τώρα βρίσκεται στην Εντατική.

Η σύζυγός του, Μαρία στη προσωπική της σελίδα σε κοινωνικό δίκτυο, αρχικά έγραψε:

"Αγαπημένοι μου φίλοι, ο Ανδρέας βρίσκεται στην εντατική μετά από οξύ πνευμονικό οίδημα. Ήθελα να το μάθετε από εμένα, γιατί είστε ό,τι πιο σημαντικό στη ζωή μου μετά φυσικά από την οικογένειά μου. Σας ευχαριστώ και σας αγαπώ πολύ".

Στο πιο πρόσφατο μήνυμά της ανέφερε:

«Καληνύχτα σε όλους εσάς, και κάπου μέσα στην προσευχή σας θυμηθείτε και τον Ανδρέα τον δικό μου Ανδρέα... και όχι τον σκληρό που παρουσίαζαν κατά καιρούς κάποιοι υποτιθέμενοι «Σωτήρες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.