Η ώρα είναι:

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Επιτήδειοι προσπαθούν να εξαπατήσουν μέσω email

Κείμενο αναγνώστριάς Ta Panta Ola.

Δημοσιεύουμε ακριβώς το κείμενο όπως μας το έστειλε η αναγνώστριά μας:

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ 100 ΚΑΙ ΖΗΤΕΙΣΤΕ ΟΔΗΓΙΕΣ (ΟΙ ΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ)

ΜΗΝ ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΛΕΣΤΕ ΑΛΛΑ ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΛΟΓΙΚΑ

Επείγον! Προωθήστε Το Σε Όσους Μπορείτε

Αγαπητοί μου φίλοι, Θέλω να σας ενημερώσω για κάτι που συνέβη στις 1.00 μετά τα μεσάνυχτα. Ίσως έτσι βρεθείτε προετοιμασμένοι για κάτι αντίστοιχο που ίσως σας συμβεί.

Χτύπησε το τηλέφωνο και μια ανδρική φωνή με πληροφόρησε ότι καλεί από το Ιπποκράτειο Νοσοκομείο όπου βρίσκεται εκεί σε κρίσιμη κατάσταση άτομο συγγενικό μου, πρώτου βαθμού συγγένειας, πιθανόν γιός μου η αδελφός μου. Μου είπε ότι δεν έχει μονάδες στο κινητό και μου έδωσε τον αριθμό του νοσοκομείου για να καλέσω και να ζητήσω το γιατρό κύριο Μιχαηλίδη.

Επειδή το παιδί μου ζει και εργάζεται στην Αμερική αναστατώθηκα και κάλεσα αμέσως και μου απάντησε η ίδια ανδρική φωνή. Μου είπε ότι με συνδέει με την κ. Τριαντάφυλλου η οποία μου είπε ότι πρόκειται για το γιό μου. Της είπα ότι πρόκειται για λάθος γιατί το παιδί μου ζει στο εξωτερικό και ότι δεν επρόκειτο να έρθει. Τότε μου είπε ότι τον έφεραν κατευθείαν από το αεροδρόμιο με νυχτερινή πτήση και επειδή δεν είχαν μόσχευμα εκεί βρέθηκε εδώ και γι' αυτό τον έφεραν σε κρίσιμη κατάσταση.
Στις επίμονες ερωτήσεις μου για την ταυτότητα του αρρώστου μου είπε να τηλεφωνήσω στο εξωτερικό για να μου επιβεβαιώσουν όσα έλεγε. Σε αλλόφρονα κατάσταση κάλεσα το κινητό του παιδιού μου και ω του θαύματος μου απάντησε η ίδια ανδρική φωνή .
Άρχισα να καταλαβαίνω ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Τότε έκλεισα το τηλέφωνο και κάλεσα ένα αριθμό φίλου του γιού μου από το κινητό μου που έγραψε "κλήσης μη επιτρεπτή". Συνέχισα να καλώ άλλους αριθμούς με το ίδιο αποτέλεσμα. Συνηδειτοποιησα τότε ότι δεν είχα τρόπο να καλέσω οποιονδήποτε αριθμό και ένοιωσα ανίσχυρη και απελπισμένη.

Προσπαθώντας ξανά και ξανά κάποια στιγμή απελευθερώθηκαν τα τηλέφωνα μου και πήρα το παιδί μου και αφού βεβαιώθηκα ότι ΖΕΙ και ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ προσπάθησα να πάρω την αστυνομία Καλλιθέας για τη συνεχεία. Δεν θα σας κουράσω να σας περιγράψω με πόση δυσκολία και ύστερα από 10 περίπου τηλεφωνήματα κατάφερα να πετύχω κάποιο υπεύθυνο στο Τμήμα Ασφαλείας.

Η είδηση είναι ότι υπάρχει κάποιο κύκλωμα με μεγάλη δύναμη και ισχυρά μηχανήματα που μπλοκάρει τηλέφωνα , όχι από τα "καφαο", αλλά εξωτερικά με σκοπό να αποσπάσει χρήματα δήθεν για νοσηλεία. Μου είπαν επίσης ότι δεν έχει σταθεί δυνατόν να τους εντοπίσουν. Επίσης το ίδιο κάνει και για την ύπαρξη τυχόν κινητών ακυρώνοντας τη δυνατότητα λειτουργιάς των. Το τηλέφωνο του δήθεν "Ιπποκράτειου" είναι καταγραμμένο ως απόρρητο καθώς και η αρχική κλήση. Επειδή κανείς δεν έχει ειδοποιήσει τους πολίτες για όλα αυτά, ούτε από τηλεόραση, ούτε από εφημερίδες, σας ενημερώνω.

Προωθήστε το σε όσους μπορείτε.

Ε. Ξ. Αναγνώστρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.