Η ώρα είναι:

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Η Μαρία Μπεκατώρου μιλάει για το «Junior Master Chef»

Η παρουσιάστρια με αποκαλυπτική διάθεση.

Είχε άγχος βλέποντας τον τελικό η Μαρία; «Δεν είχα άγχος. Ένιωθα μόνο συγκίνηση και χαρά. Θυμάμαι πως ο Αντώνης μου έλεγε συνεχώς ¨Μπράβο, Μαράκι μου!¨». Ήταν πολύ περήφανος για μένα!».

Οι αποκαλύψεις συνεχίστηκαν στη συνέντευξη που παραχώρησε παρουσιάστρια του μαγειρικού παιχνιδιού: «Μόνο στον Αντώνη το είχα πει, σε κανέναν άλλον. Ούτε στους γονείς μου! Να φανταστείς κάθε μέρα με έπαιρνε η μάνα μου στο τηλέφωνο και με ρωτούσε ¨Μα ούτε σε μένα δεν θα πεις ποιο παιδάκι κέρδισε;¨, και δεν της είπα τίποτα, γιατί, ξέρεις, η μάνα μου πάει και τα λέει στις φίλες της στη γειτονιά»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.